Forum www.smoczakrewlarp.fora.pl
Larp Smoczej Krwi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wydarzenia- Runda 3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.smoczakrewlarp.fora.pl Strona Główna -> Dział Fabularny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 2:27, 07 Mar 2012    Temat postu: Wydarzenia- Runda 3

Na tę rundę wydarzenia są cztery:

1)Strach przed Cieniem.
Na Smoczej Wyspie pojawiły się plotki o tym, że na Malkador powraca Cień. I niestety plotki, jak to plotki roznoszą sie bardzo szybko. Ludność praktycznie wszystkich państw Malkadoru niezwykle się tym przejęła, i zaczyna wybuchać panika. Żeby zaradzić problemom, każde z państw może w jakiś sposób spróbować zareagować.
Mechanicznie- możecie wydawać wpływ, możecie próbować pieniędzmi przekonywać ludność, możecie wreszcie wyznaczyć kapitana do tych działań. Na razie panika jest w zalązku. Przeciętnemu dyplomacie powinno się udać uporać z problemem.

2)Rytuał na Smoczej Wyspie
Zapowiedziany przez Mesjasza na Smoczej Wyspie Rytuał to tak naprawdę długotrwałe medytacje, zakończone obrzędem złożenia Smokowi hołdu. Dzięki temu władca danego państwa odkryje w sobie talenty, których wcześniej nie zdołano odkryć. Na pewno zyska też jego pozycja w państwie.
Mechanicznie- każde państwo może wyznaczyć któregoś kapitana, aby udał się na Smoczą Wyspę celem wzięcia udziału w Rytuale. Przygotowania, i Rytuał zajmą całą rundę strategiczną. Do poprawnego odprawienia Rytuału potrzebnych jest 6 postaci. Jedno państwo może oddelegować na Rytuał tylko jedną osobę. Skutki rytuału zostaną podane do wiadomości państw, które wezmą udział w Rytuale.
Kilka osób zadeklarowało już czy bierze udział w Rytuale, czy nie. W przypadku tych osób zmiany raczej nie wchodzą w grę. Zainteresowani wiedzą, o co chodzi;)

3)Aktywność Vralii

Vralia po raz kolejny się uaktywniła. Przypuścila pierwsze ataki na Ash'kadar i Fhalair Bhan. Aby jak najdłużej być się w stanie bronić przed Vralią, władcy postanowili przeznaczyć po 3 skrzynie złota na ufortyfikowanie obydwu przełęczy łączących Malkador z Vralią. Niektóre z państw zadeklarowały, że również użyczą swoich inżynierów, by wspomóc budowę fortyfikacji. Ustalono również, że budowa nadzorowana będzie przez Smoczy Kult.

4)Badania nad Cieniem
Aby pokonać wroga należy go poznać. Dlatego władcy postanowili, że na Smoczej Wyspie zostaną przeprowadzone badania nad Cieniem. Każdy z władców zobowiązał sie przeznaczyć na ten cel po 1skrzyni złota.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Picollo dnia Śro 12:17, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kociolki




Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:37, 07 Mar 2012    Temat postu:

Mam jedno pytanie, mianowicie co rozumiecie przez słowo hołd?, wyrazy szacunku i uznania?, hołd jako uznanie smoka za zwierzchnika i boga? a może hołd lenny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyel




Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fhalair Ban ! McAlistair ! Aye !

PostWysłany: Śro 8:44, 07 Mar 2012    Temat postu:

yeah! rytuał! co to byłby za larp bez rytualu Very Happy Jak kiedyś trafię na larp fantasy gdzie nie będzie żadnego rytuału to zjem swój pas od miecza Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:47, 07 Mar 2012    Temat postu:

Hołd w takim sensie, jak w średniowieczu Bóg pełnił rolę tego, który namaszczał na władcę. Smoki kiedyś przyniosły oświecenie ludziom, i rytuał ma być swego rodzaju oddaniem im czczi, i szacunku. Pokazaniem, że Smoczy Kult nadal cieszy się szacunkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ernest




Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ARK'HA

PostWysłany: Śro 12:00, 07 Mar 2012    Temat postu:

A gdzie temat o zagrożeniu za gór ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:11, 07 Mar 2012    Temat postu:

Zarówno zagrożenie zza gór, jak i badania nad Cieniem na Smoczej wyspie były wspomniane w podsumowaniu larpa. Uznałem, że to wystarczy.
Ale może faktycznie powtórzę informację tutaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Finnegan




Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:44, 07 Mar 2012    Temat postu:

Patrzę na to i wychodzi mi że państwa Malkadoru muszą w tej turze wyłożyć:

-kasę na obronę
-kasę na badania
-(opcjonalnie) kasę na bibliotekę

-akcję/kasę/wpływ na wydarzenie ogólne (panika)
-akcję jednej postaci na rytuał
-(opcjonalnie) akcję/kasę/wpływ na ew wydarzenia wewnątrz państwa.

Współczuję frakcjom z jednym kapitanem albo małym dochodem... Razz

Cytat:
yeah! rytuał! co to byłby za larp bez rytualu Very Happy Jak kiedyś trafię na larp fantasy gdzie nie będzie żadnego rytuału to zjem swój pas od miecza Wink

Dobry rytuał nie jest zły - na waszym ostatnim LARPie też był Razz

Ja będe równie zaskoczony (może nie tak, żeby zjadać pas) kiedy doczekam się jednego/dwóch wydarzeń pozytywnych, w rodzaju: "obfite zbiory powodują, że każda prowincja na Malkadorze przynosi o 1sz więcej" albo "smoczy kult zaskakuje wszystkich nie prosząc tym razem o datki, tylko wysyła swych kapłanów i dzieli ich wielką wiedzą z wszystkimi krajami - każde państwo może otrzymać jedną, wybraną technologię II lub dwie I poz, o ile spełnia jej wymagania" Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Finnegan dnia Śro 14:45, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ernest




Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ARK'HA

PostWysłany: Czw 1:30, 08 Mar 2012    Temat postu:

Ja bym się nie upominał bo kapłani jeszcze sobie wymyślą jakąś pensje i wtedy dopiero będzie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuleczka




Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:32, 08 Mar 2012    Temat postu:

Konkordat każą podpisać i rzyć będzie (trzeba) Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwato




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:59, 08 Mar 2012    Temat postu:

13-tki, ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie od przygniecenia książkami i wypadków w bibliotece, no i oczywiście ubezpieczenie od zjedzenia przez smoki.
Ci kapłani to mają dobrze. Wink

Anyway - duża ilość wydarzeń nie jest zła. To pozwala władcom się pogłowić co jest dla nich ważne a co mniej. Choć mam nadzieję, że MG za nie uczestnictwo w jakimś wydarzeniu nie będą od razu zabijać, tylko będą minusy albo utrudnienia.
Ale trochę racja - mogliby sypnąć też jakimiś pozytywnymi wydarzeniami. To chyba trzeba najpierw wybudować kultowi jakąś świątynie. Chyba nawet taką sobie walnę licząc na zwolnienie z płacenia gdy wprowadzą 14-tki i ubezpieczenie od Cienia dla kapłanów. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ikrit
Administrator



Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:17, 08 Mar 2012    Temat postu:

Co do paniki to wydanie wpływu nie jest jedynym wyjściem z sytuacji, lecz wierzymy w waszą kreatywność, co do ustaleń pieniężnych sami je zawarliście;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.smoczakrewlarp.fora.pl Strona Główna -> Dział Fabularny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin